SOLUCJA do gry Virtua Tennis |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
TRENINGI Dzięki treningom twoja postać dostaje punkty które rozdzielasz (w zależności od twojego gustu i zapotrzebowania do turniejów) na konkretne zdolności... takie mini rpg, a oto lista greningów: BIG WALL Gra ze ścianą. Twoim zadaniem jest odwrócić wszystkie dziesięć paneli umieszczonych na ścianie. Dolne odwracamy normalnym uderzeniem, a górne lobem. Poziomy trudności: 1. 10 dużych paneli w 35 sekund 2. 5 dużych na górze i pięć małych w 30 sekund 3. 10 małych paneli w 25 sekund - BONUS: Za odwrócenie wszystkich paneli na poziomie trzecim z 5-ma sekundami w zapasie odblokowywuje strój nr 22. BULL'S EYE Trening celności, na korcie jest namalowana tarcza. Trzeba tak kierować uderzeniami aby trafić w środek lub jak najbliżej jego, aby zdobyć jak najwięcej punktów. Poziomy trudności: 1. 20 piłek na zdobycie 3500 punktów 2. 20 piłek na zdobycie 4500 punktów 3. 20 piłek na zdobycie 5500 punktów - BONUS: Za zdobycie na poziomie trzecim ponad 7000 punktów, odblokowujemy strój nr 23. DRUM SHOOTER Trening lobów, a dokładnie trzeba trafić do wszystkich koszy które są rozstawione na korcie. Układ koszy na różnych poziomach jest odmienny. Poziomy trudności: 1. 40 sekund 2. 35 sekund 3. 30 sekund - BONUS: Po przejściu trzeciego poziomu z 10-cio sekundowym zapasem, odblokowywujemy strój nr 26. CANNON BALL Odbijami piłke tak aby trafiać w maszyny które je wystrzeliwują, ale musimy uważać, bo oprócz zwykłych żółtych to strzelają też czerwonymi, które po trafieniu w nas przywracają strąconą maszyne. Poziomy trudności: 1. 40 sekund 2. 35 sekund 3. 30 sekund - BONUS: Za przejście trzeciego poziomu z 10-cio sekundowym zapasem odkrywamy strój nr 24. GIANT BALL Mocnymi uderzeniami uderzamy w piłki plażowe, które w naszą stronę się turlają. Uderzamy tak, aby piłki wyleciały za linię w czasie 25 sekund. Poziomy trudności: 1. 3 piłki 2. 4 piłki 3. 5 piłkek - BONUS: Za przejście trzeciego poziomu z 10-cio sekundowym zapasem odkrywamy strój nr 28. PIN CRUSHER Gra w kręgle gdzie liczy się dokładność uderzenia i siła serwu. Liczy sie tutaj jak najwięcej zbityh kręgli za jednym razem. Poziomy trudności: 1. 60 punktów 2. 80 punktów 3. 100 punktów - BONUS: Strój nr 27 jeżeli każdym serwem zbijemy wszystkie kręgle. RETURN ACE Musimy dokładnie odbijać serwisy, aby zbić określoną ilość celów 10-cioma piłkami. Poziomy trudności: 1. 6 celów 2. 9 celów 3. 12 celów - BONUS: Za przejście trzeciego poziomu dwiema piłkami odkrywamy strój nr 21. SMASH BOX Trener podaje Ci wysokie piłki, a ty musisz zbić z kortu wszystkie cele w ograniczonym czasie. Poziomy trudności: 1. 6 celów w 35 sekund 2. 9 celów w 30 sekund 3. 12 celów w 25 sekund - BONUS: Za przejście trzeciego poziomu z 10-cio sekundowym zapasem odkrywamy strój nr 25. Na samym początku na naszej mapie znajduje sie jeden sklep w którym możemy kupić partnera do debla, albo kupić różne gadżety tj. nowa rakieta, naciąg do rakiety, ręcznik czy napój izotoniczny oraz dodatkowe stroje, zawodników do Arcade i korty do gry na Exhibition Mode. Wraz z postępami pojawią sie kolejne cztery sklepy, a w nich:lepsi partnerzy i reszta lepszych gadżetów. ZAWODNICY PODSTAWOWI Jim Courier - szeroki wachlarz uderzeń. Cedric Piolline - wszechstronny zawodnik. Tim Henman - Mistrz woleja, dobry technicznie. Tommy Haas - silny forhend. Mark Phillippoussis - świetny serwis. Carlos Moya - silne uderzenie. Thomas Johansson - szybko biega. Yevgeny Kafelnikow - silny bekhend. ZAWODNICY BONUSOWI Pieter Tinbergen - serw i volley. Rolf Euler - wirtuoz woleja. Davor Tesla - bardzo dokładnie plasuje piłkę tuż przy liniach bocznych. Gilles Altman - świetny serwis. Shyam Singht - wszechstronny zawodnik. Bruno Costa - silny forhend. Raf Ventura - mocne uderzenie. Masayuki Inoue - szybko biega. King - Poprostu król tenisa - Do zdobycia po przejściu całego World Circuit Mode. Master - Mistrz tenisa - do zdobycia po przejściu całego Arcade Mode bez porażki. ARCADE MODE Jeżeli uda Ci sie wygrać wszystkie spotkania do zera, bez utraty choćby jednego gema i bez powtarzania spotkań na poziomie Normal lub wyższym to wyzwanie rzuci Ci pierwszy z dwóch ukrytych mistrzów rakiety - Master. Żeby go pokonać będziesz musiał grać najlepiej jak potrafisz ponieważ gościu jest tak dobry, że prawie niepopełnia błedów. Jest szybki i ma bardzo mocne uderzenia, a jego serw jest niecodzienny!! Identycznie jest w rozgrywce deblowej tylko, że partnerem Mastera jest King, a king to gościu który jest niemal tak dobry jak master. Jedynym sposobem na wygranie tego duetu jest próba grania większości piłek do słabszego przeciwnika czyli Kinga. Snok*DBC |