RECENZJA do gry TEKKEN 2 |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
"Tekken 2" JY Company/Hummer Team 1996 W tym przypadku pod szyldem "Tekken 2" gracz ma do czynienia z nielicencjonowaną konwersją pierwszej części osławionej serii gier vs fighting wydawanych przez Namco Limited. Owa odsłona "Żelaznej Pięści" ukazała się na konsole Sony PlayStation 31 marca 1995 r. i szybko zdobyła popularność wśród miłośników wszelakich mordobić. W "Tekken 2" mamy do wyboru 8 bohaterów znanych z pierwowzoru, którzy są dostępni dla gracza od samego początku rozgrywki. W tejże odsłonie bohaterami są: Wang, Heihachi, Nina, Paul, Kazuya, Michelle, King i Law. Intro do niniejszym recenzowanego tytułu nawiązuje do oryginału podobnie jak i lokacje, gdzie toczą się pojedynki. Po każdym zwycięstwie widzimy ekran przedstawiający sylwetkę triumfującej postaci. Jako zakończenie otrzymujemy pokaz slajdów ze wszystkimi bohaterami gry. Parametry graficzno-dźwiękowe "Tekken 2" są przeciętne. Oszczędne wykonanie uwypuklone jest jeszcze przez sztywne sterowanie. Pod względem grywalności jest nieco lepiej. Do wyboru mamy tryb zarówno dla jednego ("1P Game"), jak i dla dwóch uczestników ("1P V.S. 2P") naszego "Turnieju Żelaznej Pięści". Naturalnie, w przypadków wyboru opcji dla dwóch graczy przychodzi nam się mierzyć z przeciwnikiem żywym. Na szczęście w tym przypadku programiści postarali się o możliwość wyboru stopnia trudności w "1P Game", który jest wyrażany w trzech poziomach (od Level 1 do Level 3). Generalnie "Tekken 2" poleciłbym tym graczom, którzy odnaleźli się w nawale nieautoryzowanych 8-bitowych konwersji gier vs fighting choćby z serii "Street Fighter" czy "Mortal Kombat". Myślę, że w tym przypadku niewiele dla siebie mogą znaleźć ci, którzy już nie pamiętają czasów świetności konsoli, na którą to ukazał się niniejszym zrecenzowany tytuł. |
||||
|