przejdź do informacji o grze

tytuł: Spiderman
system: Playstation gatunek: Gra akcji
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Spiderman

Umieścił: Paweleczeniek Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 23.11.2007, 21:25 Punkty: 6
Na samym początku chodzisz sobie po dachach wieżowców kierując się w stronę banku, w którym są przestępcy i ich zakładnicy. Twoim zadaniem jest uwolnić zakładników i pokonać rabusiów. Na końcu tego etapu musisz zapobiec wybuchowi bomby wrzucając ją do sejfu. W trzecim etapie musisz dojść jak najszybciej do Daly Biugla żeby ocalić Jemosona przed atakiem skorpiona. Potem musisz właśnie pokonać skorpiona. W etapie czwartym ścigają cię policjanci myśląc, że jesteś jednym z rabusiów z banku. W szóstym etapie wspinasz się na wieżowiec a oni Ci to utrudniają. W siódmym znowu uciekasz po dachach, a w ósmym znowu musisz się wspiąć na wieżowiec. Gdy już będziesz na górze to idź za kompasem. W dziewiątym uciekasz znowu i tym razem na końcu etapu udaje Ci się pozbyć gliniarzy. W dziesiątym walczysz z nosorożcem. Do pokonania go użyj tych generatorków. Po prostu zrób tak żeby wbił się on w ten generatorek kilka razy i wtedy straci moc. Po starciu z nosorożcem musisz gonić venoma. Jak uda Ci się go doścignąć to czeka cię z nim starcie. Jak z nim wygrasz to idziesz za nim do kanałów. W tych kanałach ścigasz go a on prowadzi Cię do Mery Jane. W pierwszym etapie kanałowym idziesz tą samą drogą, którą on przed chwilą szedł. W drugim z etapów kanałowych idziesz dalej za nim, ale tym razem musisz przedostać się po pionowych rurach. W trzecim kanałowym jesteś na jakimś pociągu i musisz na nim zostać tak długo dopóki nie skończy się taki pasek, który jest na dole ekranu. W czwartym kanałowym musisz pootwierać sobie odpowiednio drzwi, przez które masz iść. Pamiętaj, że jest tam też woda, której musisz się pozbyć włączając odpowiednią dźwignię. Drzwi otwierasz też odpowiednimi dźwigniami. W piątym kanałowym naciskasz wszystkie zielone klucze. Unikaj niepotrzebnej walki z potworkami typu jaszczur. Gdy usłyszysz dźwięk otwierania drzwi schodzisz na dół tam gdzie była woda i idziesz przez drzwi. W szóstym przechodzisz po syficie tunelu, w którym na dole jest woda. Woda ta podnosi się więc musisz uważać żeby się w niej nie utopić. W siódmym kanałowym musisz pootwierać sobie drzwi, które zamykają się za venomem. W ósmym idziesz też po suficie omijając tym samym wodę. W tym etapie musisz dojść do Mary Jane)jak to zrobić nie powiem:P). W dziewiątym kanałowym walczysz znowu z venomem tyle tylko, że teraz musisz powyłączać wszystkie dźwignie żeby Mery się nie utopiła. Po zwycięstwie wychodzisz z kanałów. W dwudziestym etapie licząc wszystkie od początku ratujesz w biuglu zakładników i walczysz z jakimś symbiotami. W dwudziestym pierwszym musisz zrobić żebu winda jechała cały czas a nie stała. W dwudziestym drugim musisz poniszczyć wszystkie generatory, które produkują symbioty. Jak już to zrobisz to masz starcie z misteriem. W dwudziestym trzecim musisz zniszczyć generaroiki (znowu) i później idź za kompasem. W dwudziestym czwartym podążasz po podeście i co jakiś czas masz pomieszczenia w którymś z nich po prawej stronie jest dźwignia, która musisz przestawić i odblokują się ostatnie drzwi kończące ten etap. W dwudziestym piątym musisz pozamykać te "kubły", które Octopus pootwierał na samym początku gry. W przed przed ostatnim etapie walczysz z Octopusem(musisz go przyczepić do magnesu i dopiero jak sies przyczepiony to nawalać go z kulek pajęczych). W przedostatnim etapie musisz pokonać Carnage a w ostatnim musisz ucies monsterockowi, który powstanie z połączenia symbiota cartaga. Jak mu uciekniesz to zobaczysz napis THE END. Oczywiście po ostatnim filmiku.