przejdź do informacji o grze

tytuł: Pokemon Perla (I) [1250]
system: Nintendo Dual Screen gatunek: RPG/Przygod.
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

KOD do gry Pokemon Perla (I) [1250]

Umieścił: songohan15 Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 25.02.2010, 16:20 Punkty: 5
W regionie Sinnoh, jak zresztą w każdym innym, w zależności od tego, gdzie przystawimy swoje ucho, możemy dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy na temat przeszłości tego obszaru. Wiele osób, zwłaszcza starszych, pamięta jeszcze historie, na temat mistycznych bestii, które pomogły w kształtowaniu się obecnego świata. Oczywiście, mowa tu o Legendarnych Pokemonach, które, przy odrobinie wysiłku, a czasem i szczęścia, można spotkać w Sinnoh. Oto ich lista oraz kilka wskazówek, które pomogą w ich późniejszym schwytaniu.

Legendy dostępne przed Ligą Pokemon

#483 - Dialga

Lokalizacja:

Mt.Coronet (Spear Pillar)

poziom 47

Wymagania:

HM03 - Surf, HM08 - Rock Climb
Ability:

Pressure
Znane ataki:

Iron Claw, Ancientpower, Dragon Claw, Roar of Time
Dane dotyczące Pokemona oraz wskazówki odnośnie jego schwytania:
Dialga jest sztandarowym Stworkiem w grze Pokemon Diamond. W wersji Pearl nie możemy jej złapać, a jedynie zobaczyć dzięki babci Cynthii. Według podań jest ona Władcą Czasu, co może w pewnym stopniu łączyć ją z inną Legendą - Celebi. Po raz pierwszy i chyba jedyny będziemy mogli spotkać ją na szczycie Mt.Coronet, po stoczeniu decydującej walki z przywódcą Teamu Galactic - Cyrusem. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak tam dotrzeć, kliknij tutaj. Niestety, będziemy musieli walczyć z nią tuż po ciężkim pojedynku i kwestia leczenia naszych podopiecznych pozostaje tylko i wyłącznie w naszych rękach. Na pocieszenie warto jednak dodać, że szansa na złapanie Dialgii wynosi aż 30, co w porównaniu do innych Legend (3%) jest całkiem dużym udogodnieniem.
Jeżeli nie jesteśmy pewni naszych możliwości, warto zapisać grę tuż po skończeniu się krótkiej sceny i pojawieniu się Profesora Rowana. Pozwoli nam to również na zdobycie Dialgii z lepszą naturą. W trakcie pojedynku warto zachować ostrożność przy ataku Roar of Time, zadającym aż 140 obrażeń. Ancientpower może się również okazać niekorzystny, jeżeli podniesie statsy Dialgii o jeden. Kilka takich udanych wystąpień i możemy pożegnać się z jakąkolwiek szansą na jej złapanie lub pokonanie. Dialga dysponuje podobnym podstawowym Atakiem i Special Atakiem co Palkia, ale za to jej podstawowa Obrona i HP są wyższe.


#484 - Palkia

Lokalizacja:

Mt.Coronet (Spear Pillar)

Poziom:

47
Wymagania:

HM03 - Surf, HM08 - Rock Climb
Ability:

Pressure
Znane ataki:

Water Pulse, Ancientpower, Dragon Claw, Spacial Rend
Dane dotyczące Pokemona oraz wskazówki odnośnie jego schwytania:
Palkia jest sztandarowym Stworkiem w grze Pokemon Pearl. W wersji Diamond nie możemy jej złapać, a jedynie zobaczyć dzięki babci Cynthii. Według podań jest ona Władcą Przestrzeni, a także alter-ego Arceusa. Po raz pierwszy i chyba jedyny będziemy mogli spotkać ją na szczycie Mt.Coronet, po stoczeniu decydującej walki z przywódcą Teamu Galactic - Cyrusem. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak tam dotrzeć, kliknij tutaj. Niestety, będziemy musieli walczyć z nią tuż po ciężkim pojedynku i kwestia leczenia naszych podopiecznych pozostaje tylko i wyłącznie w naszych rękach. Na pocieszenie warto jednak dodać, że szansa na złapanie Palkii wynosi aż 30, co w porównaniu do innych Legend (3%) jest całkiem dużym udogodnieniem.
Warto zapisać grę przed zetknięciem z tym Pokemonem. Po pierwsze dlatego, że można zawsze później zresetować, jeżeli jego natura nie będzie nam pasować, po drugie dlatego, że jest on naprawdę ciężkim obiektem do schwytania. Palkia zna Water Pulse, który ma bardzo dużą szansę na skonfuzjowanie naszego Poka. Z kolei jego atutowy cios - Spacial Rend, przy odpowiednim, losowym doborze STAB, może zadawać nawet 300 obrażeń, powalając na łopatki Palkię i jej Roar of Time. Dodatkowo podstawowy Speed i Specjalna Obrona są wyższy niż u Palkii, w związku z czym Dialga nadaje się o wiele bardziej do niestandardowych pojedynków, w których dozwolone jest korzystanie z uberów.


#480 - Uxie

Lokalizacja:

Lake Acuity

Poziom:

50
Wymagania:

HM03 - Surf
Ability:

Levitate
Znane ataki:

Confusion, Yawn, Future Sight, Amnesia
Dane dotyczące Pokemona oraz wskazówki odnośnie jego schwytania:
Uxie jest jednym z trójki Legendarnych Duszków, zamieszkujących jeziora Sinnoh. Jego atutowymi statystykami są obydwie obrony, a jeżeli połączymy je z odpowiednim technikami, takimi jak Amnesia lub Stealth Rock, wówczas może okazać się on całkiem użyteczny. Niestety, nie ma on porównania np. z Cresscelią, w związku z czym będzie on raczej rzadko wybierany jako członek drużyny. Spotkać z Uxiem możemy się tuż po pokonaniu Dialgii/Palkii. Aby tego dokonać, udajmy się do Snowpoint City, a następnie do pobliskiego jeziora. Wypłyńmy na środek, wejdźmy do pieczary i gotowe. Warto jednak wcześniej zapisać naszą grę, ponieważ jeżeli go pokonamy, nie będziemy mieli więcej szans na jego spotkanie.
Strategia na złapanie tego Pokemona jest bardzo prosta - postarajmy się najpierw jak najbardziej zmniejszyć jego HP, a następnie rzucajmy weń Pokeballe. Ataki Uxie nie należą do najsliniejszych i jedynie Yawn może okazać się denerwującym dodatkiem. Jeżeli wystawimy przeciwko niemu Weaville z False Swipe, będziemy praktycznie nietykalni. Zalecane jest również korzystanie z Dusk Balli, ponieważ to one działają najlepiej w ciemnych jaskiniach. Timer Balle też mogą okazać się przydatne, ponieważ pojedynek zajmie sporo czasu, a to za sprawą niskiego catching rate - 3%.


#481 - Mesprit

Lokalizacja:

Lake Verity, a później losowo

Poziom:

50
Wymagania:

HM03 - Surf
Ability:

Levitate
Znane ataki:

Confusion, Lucky Chant, Future Sight, Charm
Dane dotyczące Pokemona oraz wskazówki odnośnie jego schwytania:
Jeden z trzech Legendarnych Duszków, zamieszkujących jeziora Sinnoh. Jego catching rate wynosi 3%, a na dodatek będzie on podróżował po całym Sinnoh, uciekając z każdej walki, w jakiej się z nim zetkniemy. Po raz pierwszy spotkamy go w pieczarze na środku Lake Verity. Niestety, kiedy podejdziemy do niego, zamiast rozpocząć walki, zobaczymy jego obrazek, a następnie Pokemon zniknie. Profesor Rowan, który zjawi się zaraz po nim, oznajmi nam, że Stworek chce się z nami bawić. Od tej pory będziemy musieli go ścigać po całym Sinnoh. Mesprit posiada najbardziej zbalansowane statystyki z całej trójki. Możemy go więc trenować pod dowolną opcję, chociaż na sweepera to on się nie nadaje.
Aby spotkać Mesprita w trawie, najpierw włączmy na naszym Poketch aplikację Marking Map, a następnie na piechotę udajmy się w kierunku drogi, na której pojawił się znaczek Potwora. Jeżeli użyjemy Fly, Stworek zdąży przemieścić się na inny koniec mapy, dlatego nie zalecam tej metody. Jeżeli już znajdziemy się w miejscu, w którym Mesprit się schował, powinniśmy użyć Repel. Pokemon ten jest na 50 poziomie, w związku z czym musimy mieć w naszej drużynie Poka na tym samym albo niższym levelu. Dobrze, jeżeli zna on Mean Look oraz jakieś umiarkowane ataki, zdolne do zmiany statusu oponenta. Jeżeli sparaliżujemy Mesprita a ten ucieknie, przy kolejnym zetknięciu będzie on posiadał te zmiany. Nie zalecam otruwania ani parzenia! Warto użyć na tego Pokemona Masterball, ponieważ w przeciwnym wypadku walka może okazać się męcząca i długa.


#482 - Azelf

Lokalizacja:

Lake Valor

Poziom:

50
Wymagania:

HM03 - Surf
Ability:

Levitate
Znane ataki:

Confusion, Uproar, Future Sight, Nasty Plot
Dane dotyczące Pokemona oraz wskazówki odnośnie jego schwytania:
Jeden z trzech Legendarnych Duszków, zamieszkujących jeziora Sinnoh. Jego catching rate wynosi 3%, a co gorsza, jest on tzw. sweeperem, którego złapanie będzie chyba jeszcze cięższe niż w wypadku Mesprita. Dlaczego tak się dzieje? Otóż jego podstawowy Atak i Special atak są całkiem wysokie, a na dodatek zna on technikę Nasty Plot, która zwiększy jego Sp.Atk o dodatkowe dwa poziomy. Trzy razy wykona ten występ i jesteśmy w bardzo niewygodnej sytuacji, szczególnie, że zna on nie tylko Psychiczne ataki, ale także i Normalny Uproar. W wypadku tego Pokemona walka będzie naprawdę czasochłonna i męcząca, więc jeżeli komuś zależy na jego odpowiedniej naturze, lepiej niech zarezerwuje dla siebie dodatkową Masterball.
Aby spotkać Mesprita w trawie, najpierw włączmy na naszym Poketch aplikację Marking Map, a następnie na piechotę udajmy się w Do Azelfa docieramy najszybciej udając się na północ od Veilstone, aż do Lake Valor. Tutaj, na środku jeziora znajduje się mała wysepka, do której powinniśmy podpłynąć. Wewnątrz pieczary mieszka nasz Niebieski Duszek, który przyprawi nas jeszcze o dreszcze. Warto mieć go w swojej drużynie, chociażby ze względu na jego potencjał.


Legendy dostępne po zdobyciu National Dexa

#485 - Heatran

Lokalizacja:

Stark Mountain

Poziom:

70
Wymagania:

HM04 - Strenght, HM06 - Rock Smash
Ability:

Flash Fire
Znane ataki:

Scary Face, Lava Plume, Fire Spin, Iron Head
Dane dotyczące Pokemona oraz wskazówki odnośnie jego schwytania:
Wstrętny i brzydki Heatran to jedyna Legenda, która może posiadać dwie płcie. Aby móc go złapać, powinniśmy udać się do Stark Mountain i zbratać się z Buckiem. Wraz z nim udajmy się na sam koniec komnaty, gdzie znajdzie on kamień wulkaniczny. Po fakcie powinniśmy udać się do Survival Area i porozmawiać z naszym byłym partnerem, mieszkającym w jednym z domków. Oznajmi on nam, że aktywność wulkanu wzmogła się. Kiedy chłopak wyjdzie, możemy ruszyć jeszcze raz w kierunku Stark Mountain i ponownie pokonać całą trasę (tym razem samotnie). Na samym końcu, w pomieszczeniu, w którym poprzednio znaleźliśmy głaz, powinien teraz znajdować się Heatran!
Nasz Ognisto-Stalowy Potwór posiada pewien potencjał, jednak w walkach przeciwko innym graczom jest on bezużyteczny, własnie ze względu na dobór typów. Jego poczwórna słabość na ziemne ataki wyklucza praktycznie użyteczność, gdy weźmiemy pod uwagę wszędobylski Earthquake. Mimo to w czasie potyczki warto zachować ostrożność. Najlepiej potraktować go Wdonymi lub Walczącymi atakami. Robak i Trawa nie mają zbyt dużych szans, a to za sprawą potężnego Lava Plume.


#486 - Regigigas

Lokalizacja:

Snowpoint Temple

Poziom:

70
Wymagania:

HM06 - Rock Smash
Ability:

Slow Start
Znane ataki:

Confuse Ray, Stomp, Superpower, Zen Headbutt
Dane dotyczące Pokemona oraz wskazówki odnośnie jego schwytania:
Aby zdobyć tego potężnego Pokemona, musimy najpierw skorzystać z Pal Parku i przetransferować zen trzy Legendarne tytany - Regiice, Regirock i Registeel. Następnie powinniśmy udać się do Snowpoint Temple, mając w swojej drużnie cała trójkę przybyszów z Hoenn. Następnie powinniśmy utorować sobie drogę przez kilka pięter, ślizgając się po lodzie i niszcząć niektóre kamienie, o ile wymaga tego od nas sytuacja. Jeżeli nieco ruszymy głową, nie powinno być problemu z dotarciem na "dno" budowli. Na środku czeka na nas śpiący Regigigas - Król Wszystkich Regi.
Walka z nim nie powinna być na początku trudna, ponieważ jego ability - Slow Tempo, przez pięć pierwszych rund redukuje jego Atak i Speed. Jednocześnie ta sama ability sprawia, że jest on bezużyteczny w przyszłych walkach (chyba, że mamy jakąś dobrą strategię). Jego ataki nie tylko mogą nas zdenerwować (Confuse Ray czy Zen Headbutt), ale także znacznie utrudnią jego złapanie. Pewne jest jedno, rzucanie Pokeballi na początku walki jest bezcelowe. Wykorzystując zmniejszone statystyki naszego oponenta, powinniśmy najpierw go osłabić, a gdy ten już się rozpędzi, dopiero go łapać. Dusk i Timer Balle są tu jak najbardziej porządane.


#487 - Giratina

Lokalizacja:

Turnback Cave

Poziom:

70
Wymagania:

HM06 - Rock Smash, HM08 - Rock Climb
Ability:

Pressure
Znane ataki:

Shadow Force, Heal Block, Earth Power, Slash
Dane dotyczące Pokemona oraz wskazówki odnośnie jego schwytania:
Giratina to kolejny Uber z IV Generacji, którego niestety nie będziemy mogli spotkać w normalnych walkach. Kombinacja jego typów - Duch i Smok, daje naprawde ciekawe rezultaty, przynosząc jednocześnie odporność na sporą liczbę ataków. Defensywa tego Pokemona zwiększa jeszcze jego użyteczność, a jeśli weźmiemy pod uwagę również całkiem dobry Atak, staje się zrozumiałe, dlaczego wykluczono go z najważniejszych walk. Jeżeli posiadamy National Dexa, udajmy się na Route 214, na której (po prawej stronie), powinno pojawić się dodatkowe przejście. Zaprowadzi nas ono na Spring Path, gdzie powinniśmy wyspinać się na wzniesienie z jaskinią na szczycie. Wewnątrz pieczary czeka nas niewielki labirynt, którego ciężko jest rozszyfrować od ręki. Miejsce to przypomina jaskinie, w których wybranie złych drzwi cofa nas do początku, jednak tak nie jest. W tym wypadku źle wybrane drzwi przeniosą nas do kolejnego pomieszczenia. Chodzenie na ślepo może okazać się bezskuteczne, dlatego warto rozglądnąć się za jakimiś znakami charakterystycznymi, które podpowiedzą nam które drzwi wybrać (np. niesymetrycznie rozłożone głazy przy przejściu). Jeżeli trzy razy pod rząd wybierzemy dobry wariant, powinniśmy w krótkim czasie stanąć naprzeciw Giratina.
Ten potężny, Legendarny Pokemon jest naprawdę ciężki do złapania. Jego atak Shadow Force nie tylko zadaje masakryczną ilość obrażeń i jest w stanie ominąć nasze techniki obronne (Detect czy Protect), ale działa on także jak Fly albo Dig - na jedną turę nie jesteśmy w stanie zaatakować ani złapać Giratiny. W momencie, kiedy używa on tej techniki, najlepiej zmienić na Normalnego Pokemona, ponieważ sam atak jest typu Duch. Powodzenia!


#488 - Cresselia

Lokalizacja:

Fullmoon Island, a później losowo

Poziom:

50
Wymagania:

brak
Ability:

Levitate
Znane ataki:

Mist, Aurora Beam, Future Sight, Slash
Dane dotyczące Pokemona oraz wskazówki odnośnie jego schwytania:
Cresselia to mocniejsza wersja Uxie. Jej obydwie Defensywy oraz HP czynią zeń naprawdę mocnego Pokemona, zdolnego przetrwać nie jeden silny atak. Na co więc czekamy? Po pierwsze powinniśmy udać się do Canalave City (po zdobyciu National Dexa) i odwiedzieć niewielki domek, położony na lewo od przystani (blisko marynarza stojącego przy łódce). Wewnątrz powinniśmy zastać małe dziecko w łóżku, które mamrocze coś o ciemności (bez wątpienia aluzja do Darkraia) oraz z jego matką. Następnie wyjdźmy na zewnątrz i pogadajmy z ojcem dziecka - wyżej wspomnianym marynarzem. Zabierze on nas na Fullmoon Island, gdzie po krótkim spacerze spotkamy Cresselię. Pokemon ucieknie, ale pozostawi on swoje Lunar Wing, które pomoże chłopcu. Stworka zaś będziemy mogli wytropić przy pomoc Marking Map.
Cresselia sama w sobie nie należy do silnych przeciwników, jednak może ona uciekać z pola bitwy. Powinniśmy ją zatrzymać przy pomoc Mean Look albo ability (np. Shadow Tag Wobbuffeta), a następnie zadawać obrażenia przy pomocy False Swipe lub techniki, która na pewno jej nie zabije. Można też ją uśpić, do czego idealnie nadaje się Breeloom. Następnie próbujemy ją złapać. Jeżeli działamy w nocy, Dusk Ball zdaje egzamin. Dobrze też skorzystać z Master Balla, jeżeli zależy nam na naturze, ponieważ sam proces chwytania może być męczący - ten Psycho-Pokemon posiada tylko 3% catching rate'u.


#489 - Phione

Lokalizacja:

Pokemon Eggs (Daycare Center)

Poziom:

1
Wymagania:

Manaphy i Ditto
Ability:

Hydration
Znane ataki:

Bubble, Water Sport
Dane dotyczące Pokemona oraz wskazówki odnośnie jego schwytania:
Phione to potomek Manaphy'ego, którego możemy otrzymać, jeżeli będziemy breedować tego drugiego z Ditto. Z jajka wykluje się właśnie Phione, które można nazwać słabszą kopią Manaphy'ego. W czym rzecz? Otóż jego ojciec uczy się ataków Heart Swap oraz Tail Glow, tymczasem dziecko nie pozna tych technik. Dodatkowo, każda z podstawowych statystyk Phione jest niższa od jego pierwowzoru o 20, czyli wynosi 80. Na koniec warto zaznaczyć, że ten Pokemon nie ewoluuje, w związku z czym jest średnio użyteczny i w praktyce przydaje się tylko do uzupełnienia Pokedexu.


#490 - Manaphy

Lokalizacja:

Pokemon Egg z Fiore

Poziom:

1
Wymagania:

Pokemon Ranger z ukończoną misją o Manaphy
Ability:

Hydration
Znane ataki:

Tail Glow, Bubble, Water Sport
Dane dotyczące Pokemona oraz wskazówki odnośnie jego schwytania:
Aby zdobyć Manaphy'ego będziemy potrzebowali gry Pokemon Ranger i drugiej konsoli. Następnie odpalamy Rangera i wprowadzamy kod na tajną misję. W wersji amerykańskiej brzmi on: P8M2-9D6F-43H7. Następnie, po przejściu zadania, musimy korzystając z opcji Wirless, przesłać jajko do trenera z Sinnoh. W tym samym czasie, w naszej grze Diamond/Pearl próbujemy otrzymać Mystery Gita. Jeżeli połączenie jest dobre, podobnie zresztą jak wersje, po chwili wszystko powinno być gotowe. Udajemy się do dowolnego Poke-Martu (nie licząc Veilstone i Ligi Pokemon) i rozmawiamy ze stojącym przy ladzie typkiem, ubranym na zielono. Otrzymamy od niego jajko, wyglądające na nieco inne od tego, z którego wykluwają się zwykłe Poki. Animacja także jest inna i żeby ją oglądnąć, powinniśmy przejść 2,560 kroków. Nie można więcej niż jeden raz przechodzić misji z Manaphym, w związku z czym dbajmy o nasze nowe maleństwo!


Legendy dostępne tylko przy pomocy Eventów

#491 - Darkrai

Lokalizacja:

Newmoon Island

Poziom:

40
Wymagania:

brak
Ability:

Bad Dream
Znane ataki:

Quick Attack, Hypnosis, Pursuit, Nightmare
Dane dotyczące Pokemona oraz wskazówki odnośnie jego schwytania:
Darkrai jest pierwszym ujawnionym przez Nintendo Pokemonem, do którego złapania potrzebny jest event. Najprostszym spsobem było posiadanie dostępu do Wi-Fi, a następnie ściągnięcie poprzez Mystery Gifta tajemniczego przedmiotu o nazwie Member Card. Możemy ją odebrać od mężczyzny ubranego na zielono, którego spotkamy w każdym Poke-Markecie poza Veilstone i Pokemon League. Następnie udajemy się do Canalave i jeżeli ukończyliśmy już event z Cresselią, wchodzimy do motelu (powinien być on dotychczas zamknięty). Pamiętajmy, żeby odpowiednio dobrać swoją drużynę, ponieważ po rozpoczęciu eventu nie będziemy mogli jej zmieniać! Następnie kładziemy się spać i po chwili budzimy się na wyspie. Po krótkiej chwili powinniśmy trafić do wyżłobienia z Darkraiem. Jest on na 40 poziomie, więc nie powinien stanowić problemu.
Darkrai jest bardzo silnym Pokiem i dlatego właśnie został zakwalifikowany jako Uber. Jego Speed i Special Atak są naprawdę wysokie, a jeżeli doliczymy do nich atak usypiający obydwu oponentów jednocześnie oraz jego ability, zabierające śpiącym przeciwnikom 13% HP co rundę, mamy wręcz maszynkę do zabijania. Inną metodą na złapanie Darkraia było np. uczestnictwo w premierze 10 filmu w Japonii. Ten Mroczny Pokemon umiał tam dodatkowo dwa potężne ataki - Roar of Time i Spacial Rend! Istne marzenie!


#492 - Shaymin

Lokalizacja:

Flower Paradise

Poziom:

30
Wymagania:

HM03 - Surf, HM05 - Defog, HM06 - Rock Smash
Ability:

Natural Cure
Znane ataki:

Defense Curl, Magical Leaf, Leech Seed, Synthesis
Dane dotyczące Pokemona oraz wskazówki odnośnie jego schwytania:
Shaymin jest Pokemonem, którego teoretycznie Nintendo jeszcze nie ujawniało. W związku z tym nie ma możliwości na jego spotkanie w trakcie przemieżania GTS. Podobno gracze, którzy posiadają go w swoich drużynach, zostają banowani z serwera. Aby złapać Shaymina, powinniśmy odblokować event, do którego potrzebujemy przedmiot Oak's Letter. Aby go otrzymać, połączmy się z Mystery Giftem i wybierzmy opcję Nintendo Gift. Następnie udajemy się do wschodniej części Victory Road, którą przeprowadzamy Marley, a następnie przemierzamy Route 224. Na końcu powinniśmy spotkać Profesora Oaka, który stoi przy wielkim kamieniu. Naukowiec opowie nam o swoich badaniach, a następnie poprosi nas, żebyśmy komuś podziękowali. Nie ważne jakie imię wpiszemy, nagle ujrzymy jasny błysk, a następnie pojawi się dodatkowa trasa. Shaymin przejdzie po nowo powstałej drodze na Trasę 224, spojrzy w naszą stronę, a następnie ucieknie. Nie czekając na nic więcej, udajmy się za nim.
Ten Legendarny Pokemon nie należy do super silnych oponentów. Co więcej, gdyby porównywać go do innej Trawiastej Legendy - Celebi'ego, można by rzec, że jest on nieco słaby. Trawiasty Stworek pomoże nam uchronić się przed Leech Seedem. Magical Leaf też nie będą stanowić wielkiego problemu. Synthesis może być denerwujące, ale przy catching rate wynoszącym 45% nie jest to zbyt duży problem. Shaymin będzie Pokiem, którego Nintendo odkryje przy premierze Filmu 11.


#493 - Arceus

Lokalizacja:

Mt.Coronet (Hall of Origin)

Poziom:

80
Wymagania:

HM03 - Surf, HM08 - Rock Climb
Ability:

Multitype
Znane ataki:

Refresh, Future Sight, Recover, Hyper Beam
Dane dotyczące Pokemona oraz wskazówki odnośnie jego schwytania:
Arceus jest jednym z tych denerwujących Legend, które poza sporymi statystykami i silnymi atakami, posiada również technikę Recover. Czyni go to naprawdę trudnym przeciwnikiem, a jeżeli wliczymy w to jeszcze poziom, wówczas naprawde będziemy musieli się namęczyć przy jego pokonaniu. Jego statystyki są chyba najwyższe w grze, a jeżeli doliczyć jeszcze możliwość zmiany typu, w zależności od dołożonej do niego płytki, wówczas stajemy przed maszynką do walki. Odpowiednio wytrenowany może stać się wartościowym przeciwnikiem w walkach, w których dozwolone jest korzystanie z Uberów.
Aby zdobyć Arceusa, musimy otrzymać Azure Flute w czasie eventu. Jeszcze nie wiadomo, w jaki sposób będzie on rozdawany, ale bardzo prawdopodobna jest opcja z Mystery Giftem i Wi-Fi. W każdym razie, gdy już zdobędziemy owy przedmiot, udajemy się na szczyt Mt.Coronet (tam, gdzie walczyliśmy z Dialgą/Palkią). Przy wejściu na Spear Pillar gra zapyta nas, czy nie chcemy zagrać na flecie. Jeżeli odpowiemy twierdząco, wówczas pojawią się przed nami spore schody, na których końcu czeka na nas Boski Pokemon. Najlepszą opcją, z jakiej sugerowałbym skorzystać, jest użycie Master Balla. W przeciwnym wypadku możemy sporo namęczyć się w razie gdy do gustu nie przypadnie nam natura tego tajemniczego Stworka. Powodzenia!