SOLUCJA do gry Battle City (J) |
||||
---|---|---|---|---|
|
||||
Usprawnienia: W trakcie rozgrywki co jakiś czas na planszy pojawiają się kolorowo migoczące czołgi. Gdy w nie trafiamy, na planszy pojawia się znaczek. Zebranie go wpływa na nasz czołg lub działa w jakiś inny sposób oraz dodaje do naszego konta 500 punktów. Oto opisy symboli, na które się natykamy: Gwiazdka: Podnosi siłę naszego czołgu o poziom. Maksymalnie są 4 poziomy ulepszenia naszego "pancerniaka". Pistolet: Ten symbol automatycznie ulepsza nasz czołg do 4 poziomu. Zegarek z flagą (niektórzy widzą to jako bombę): Zatrzymuje czas- przeciwnicy nie mogą się ruszyć przez chwilkę, co pozwala nam na szybkie działanie. ;) Granat: Niszczy wzystkie wrogie jednostki znajdujące się na planszy. Łopata: Nasz "orzełek" zostaje otoczony nieprzebijalną warstwą na krótki okres czasu. "Pagórek": Nasz czołg zostaje otoczony polem siłowym - strzały wroga nie robią na nas żadnego wrażenia. Czołg (czasami wydaje się że to kaczka;): Dostajemy dodatkowe życie. Opis wrogich jednostek: W grze spotykamy się z czterema typami czołgów wroga. Każdy różni się szybkością, mocą strzału oraz częstotliwością wyrzutu pocisków. W tej częsci opiszę każdą z jednostek: I typ: To najsłabsza kategoria. Mała szybkość oraz przeciętna częstotliwość wyrzutu sprawia, że jest on łatwym celem do zniszczenia. II typ: Te czołgi zamiast gąsienic posiadają koła, co czyni je najszybszymi jednostkami w grze. To właśnie utrudnia nam ich zestrzelenie. Mają całkiem sporą siłę strzału, ponieważ nawet 4 poziom naszego czołgu zostaje zmieciony jednym pociskiem. Ta kategoria ma również nieco większą częstotliwość wyrzutu. III typ: Moim zdaniem najgroźniejsze jednostki. Rozszerzona lufa od razu daje znać o sobie - te pojazdy mają największą moc strzału. Są lekko wolniejsze od I typu. Częstotliwośc wyrzutu taka sama jak w czołgach typu I. IV typ: Te pojazdy są najlepiej opancerzone - czasem wymagają nawet 4 trafień, aby je wysadzić. To jest ich jedyna mocna strona. Są wolniejsze od typu I i mają najmniejszą częstotliwość wyrzutu. |