przejdź do informacji o grze

tytuł: Mario's Time Machine! (U)
system: Nes [Pegasus] gatunek: Przygodowa
Widok: NORMALNY Przejdź do widoku:

SOLUCJA do gry Mario's Time Machine! (U)

Umieścił: Deluxo Status info: ZATWIERDZONE
Data dodania: 20.02.2006, 12:51 Punkty: 8
UWAGA: Gdy przenosimy się w czasie uważnie czytamy informacje zawarte w znaczkach „info”, ponieważ na końcu musimy odpowiedzieć na 3 pytania.

W każdych drzwiach musimy załatwić 3 żółwie, zanim zabierzemy przedmiot, więc nie będę powtarzał w dalszej części tej czynności.

Solucja została napisana na podstawie kolejności drzwi. (Położenie na górze i na dole NIE JEST UWZGLĘDNIONE, w drzwi w chodzimy PO KOLEI.)

DRZWI PIERWSZE
Zabieramy pochodnię używając przycisku „w dół”. Przenosimy się do roku 776 p.n.e. Idziemy w prawo, wskakujemy na znicz olimpijski, wybieramy pochodnię za pomocą przycisku SELECT i kładziemy ją wciskając START. Wracamy do muzeum.

DRZWI DRUGIE
Bierzemy jabłko i cofamy się do 1687 r. Idziemy w prawo górnymi platformami, wskakujemy na czubek drzewa i zostawiamy jabłko.

DRZWI TRZECIE
Razem z jajkiem w kieszeni przenosimy się do daty 80 milionów lat p.n.e. Idziemy w prawą stronę, wchodzimy do jaskini i zwracamy jajo.

DRZWI CZWARTE
Bierzemy koło sterowe statku i cofamy się wstecz do 1520 r. Biegniemy na prawy koniec statku i tam zostawiamy koło.

DRZWI PIĄTE
Podnosimy pióro i kałamarz. Cofamy się do roku 1602. Idziemy w prawo, skaczemy na scenę i stawiamy tam pióro.

DRZWI SZÓSTE
Razem z zabranym tronem przenosimy się do 31 roku p.n.e. Skacząc po klepsydrach w prawo dostajemy się na podest z klocków z zegarami i tam zostawiamy tron.

DRZWI SIÓDME
Zabieramy miecz i cofamy się do 1192 roku. Idziemy w prawo, wskakujemy na podeścik, nad którym wiszą 3 lampiony i kładziemy broń samuraja. Teraz wracamy do pierwszych drzwi.

DRZWI PIERWSZE
Podnosimy żarówkę. Przenosimy się do roku 1789. Idziemy w prawą stronę. Na końcu planszy skaczemy na regał i zostawiamy żarówkę po lewej stronie gramofonu. Po chwili oglądamy dość zabawną cutscenkę ukazującą, jak Mario zamurowuje drzwi. Teraz będzie się ona powtarzała, gdy dostarczymy przedmiot w odpowiednie miejsce w czasie.

DRZWI DRUGIE
Bierzemy młot. Cofamy się w czasie do 1989 roku. Idziemy w prawo i zostawiamy narzędzie przed drzwiami budynku strażników.



DRZWI TRZECIE
Z cylindrem pod pachą cofamy się do 1862 r. Idziemy w prawo i zostawiamy kapelusz przed bramą z napisem GETTYSBURG.

DRZWI CZWARTE
Zabieramy flagę Indii i przenosimy się do roku 1947. Idziemy w prawą stronę i zostawiamy flagę przed pałacem.

DRZWI PIĄTE
Podnosimy flagę USA i cofamy się wstecz do 1969 roku. Idziemy w prawo, wskakujemy na statek kosmiczny i tam wyciągamy flagę.

DRZWI SZÓSTE
Bierzemy śmigło i przenosimy się do 1903 r. Idziemy w prawo i zostawiamy łopatki przy samolocie stojącym na samym końcu.

DRZWI SIÓDME
Zabieramy równanie E=mc2 i cofamy się do roku 1905. Idziemy do końca w prawo, a następnie zostawiamy formułę pod tablicą. Wracamy do muzeum i tu właśnie przydaje się czytanie informacji, bo… musimy zdać test, aby ruszyć dalej.

TEST
Tu musimy odpowiedzieć na 3 pytania. Odpowiedzi są zawarte w znaczkach „info”, które wcześniej czytaliśmy. Mamy 3 odpowiedzi do wyboru. Jeśli wariant, który wybraliśmy, jest prawidłowy, gra zadaje kolejne pytanie. Jeśli odpowiedź jest błędna, zostajemy przeniesieni do tego roku, w którym jest znaczek z odpowiedzią i zaczynamy test od początku. 3 dobre odpowiedzi pozwalają wejść do kryjówki Bowsera.

DRZWI DO KRYJÓWKI BOWSERA
Tu mierzymy się z samym Bowserem, ale szczerze mówiąc, spodziewałem się czegoś trudniejszego. Wystarczy skoczyć mu 3 razy na głowę. Za każdym razem, gdy trafiamy, Bowser chowa się w skorupę i toczy się przez chwilę. Jeśli nas trafia, krzywda nam się nie dzieje-możemy skakać po jego skorupie podczas gdy Bowser się turla, ale nie warto-nie robimy mu krzywdy. Gdy go załatwiamy, Bowser znika i zostawia klucz. Mario bierze go i otwiera klatkę z Yoshim. Gratulacje-ukończyliśmy Mario’s Time Machine!